North Sea Cup 2015

Da er trekningen til North Sea Cup 2015 kommet og vi gleder oss til turnering 🙂  Du finner trekningen her.

Å arrangere en turnering krever litt arbeid fra klubbens side, og vi trenger frivillig hjelp til noen oppgaver. Det er ikke snakk om mye arbeid per person. Vi trenger hjelp til kaféteria, sekretariat, rigging og rydding.

Vi setter stor pris på om du vil hjelpe oss med disse oppgavene, og vi ber om tilbakemelding på mail (ingrid@bergenbk.no), på hvilket område du kunne tenke deg å bidra.

Litt om arbeidsoppgavene:

Rigging av hallene: Før turneringen kan starte må hallene klargjøres. Dette gjøres lørdag morgen før turneringsstart som er kl. 09.00. Hovedsaklig innebærer det å sette opp baner og gjøre klart sekretariatene. Det passer bra å melde seg til dette hvis du vet at barnet ditt/du selv skal spille tidlig.

Rydding av hallene: Når turneringen er over (søndag) trengs det hjelp til å rydde hallene.

Kafedrift: Vakt på ca. 2 timer i kaféen. Du må gjerne ta med noe som kan selges 🙂

Sekretariat: Sekretariatet har i oppgave å koordinere kamper og registrere resultater. Hvis du ikke har vært i sekretariatet tidligere får du opplæring.