Trening for mosjonister

Hei alle mosjonister og foreldre

Bergen Badmintonklubb har denne sesongen fått på plass et mye bedre tilbud til alle våre flinke mosjonister. Foruten trening i Tertnes Badmintonhall slik som forrige sesong er det nå også muligheter for fritt spill i Slotthaughallen og i Søreidehallen flere ganger i uken. For tidspunkt se under.

Vi håper at dette blir godt mottatt av våre medlemmer og at flest mulig nå finner enda mere tid til å spille badminton. Vennligst koordinere med trener i hallen hvilken baner som brukes av mosjonister slik at treningen for barna blir mest mulig samlet i en del av hallen.

Da treningen til barna går på samme tidspunkt som det er spill for mosjonister er dette en fantastisk mulighet til å ta med barn eller barnebarn (eller naboens barn) på badminton trening.

Her vil også alle foreldre ha muligheten til å få en god trening samtidig som de bringer sine barn til og fra trening.

Treningmosjonist

Bruk av dette tilbudet forutsetter medlemskap i klubben. Man kan trene i 4 uker før man bestemmer seg for om man vil bli medlem.

Bergen Badmintonklubb