Bergen Badmintonklubb har nylig inngått en sponsoravtale med Feste Trafikkskole

Bergen Badmintonklubb har nylig inngått en sponsoravtale med Feste Trafikkskole. Avtalen er god for klubben, men også for klubbens medlemmer. Alle som vil ta trafikalt grunnkurs, mørkekjøring eller kjøretimer hos Feste Trafikkskole vil generere en kickback til klubben, samt at medlemmene får personlig rabatt. Rabatten gjelder også for familie, venner, bekjente osv. så lenge man opplyser om at man benytter avtalen til Bergen BK ved påmelding til trafikalt grunnkurs, mørkekjøringskurs eller kjøretime.
Følgende rabatter gjelder:
Man får to gratis kjøretimer
Rabatt trafikalt grunnkurs på kr 260
Rabatt på mørkekjøring på kr 100
Vi oppfordrer alle medlemmer til å vurdere Feste Trafikkskole når man skal velge sin trafikkskole. Hvis trafikkskolen får kunder via klubbavtalen så bidrar det til å opprettholde et godt samarbeid og en god sponsoravtale som er viktig for driften av klubben vår. Se nettsiden deres her: https://festetrafikkskole.no/

Comments are closed.