Julecupen 2015 (2016)

Vanligvis arrangerer Bergen BK Julecup i romjulshelgen. Siden det i 2015 ikke var en helg i romjulen, ble Julecupen denne gangen arrangert 2.-3. januar.

I år flyttet vi turneringen fra Tertnes til Søreidehallen, slik at vi ikke trengte så mange folk til sekretariatet. Det blir også mer sosialt når man arrangerer turneringen i en hall.

Det var påmeldt 134 spillere fra 14 forskjellige klubber. Herav 34 fra Bergen BK.

Det var i utgangspunktet oppsatt 263 kamper. Av forskjellige grunner fikk vi forfall fra 13 spillere. Dette ga noen W.O. kamper begge dager.

Lørdag ble siste kamp ropt opp 8 minutter før tidsskjema. Søndag ble siste kamp ropt opp 50 minutter etter tidsskjema. Turneringen ble avviklet uten problemer av noen art.

Kafeen ga et overskudd på kr. 7.001. Veldig bra jobbet av Monica og hennes hjelpere. Vi ble sponset med varer til kaféen av Formatgruppen og Rema 1000 Fanatorget. Det bidro til et solid overskudd fra kaféen, så tusen takk til Formatgruppen og Rema 1000 Fanatorget.

Turneringen som helhet ga et overskudd på kr. 10.026.

Styret i Bergen BK ønsker å takke alle foreldre og spillere som hjalp til under turneringen. Det er deres innsats som gjør at vi klarer å avholde gode turneringer, og samtidig få viktige penger inn i klubbkassa.

Comments are closed.