Gratis nybegynnerkurs i badminton for barn og voksne

Er du interessert i å prøve badminton, men er usikker på om dette er noe for deg? Da har du nå mulighet til å delta på gratis nybegynnerkurs hos Bergen Badmintonklubb.

Bergen Badmintonklubb vil frem til sommeren arrangere gratis kurs/trening for barn og voksne på følgende tider:

Tidspunkt: Mandag 1900 til 2000

Sted: Åstveithallen på Tertnes

Parti: Barn, 9 til 14 år

Tidspunkt: Tirsdag 1700 til 1900

Sted: Tertnes Badmintonhall på Tertnes

Parti: Barn, 9 til 14 år

Tidspunkt: Torsdag 2000 til 2200

Sted: Tertnes Badmintonhall

Parti: Voksen, 18 til 90+

Alle partiene vil være med trener og kurset vil strekke seg over 8 uker. Oppstart vil være uke 17. For barnepartiene kan man delta begge ukedagene om man ønsker dette.

Da det er begrenset antall plasser på kurset ønsker vi at det sendes en påmelding til ingrid@bergenbk.no innen fredag 22. april. Påmelding må inneholde navn på spiller, telefonnummer, e-mailadresse og alder om det gjelder barn.

Badminton er en idrett som passer for alle. Her er man en del av en sosial gruppe som trener sammen, samtidig som man utøver en individuell idrett basert på egne forutsetninger og premisser.

Ønsker du mer informasjon om tilbudet kan man kontakte Berent på mobil 90691499.