Lagserie for U13 & U15 sesongen 2013/2014

Bergen Badmintonklubb skal også i år spille lagserie i U13 og U15 klassen og vi vil gjerne at du deltar.

Lagserien arrangeres av Badmintonkrets Vest og er et tilbud til alle spillerne i kretsen. Lagserien er for alle og her deltar alt fra nybegynnere til de mer erfarne spillerne. Sesongen avsluttes med Landsfinalen i Kragerø (pinsehelgen) hvor Bergen Badmintonklubb har deltatt de siste 2 årene. Går vi seirende ut av årets lagserie i Badmintonkrets Vest vil vi også i år sette opp en tur til Kragerø og Landsfinalen. Et av kriteriene for å få delta på laget som sendes til Landsfinalen er at man som spiller har spilt den lokale lagserien samt at man deltar på andre lokale turneringene innen kretsen.

Årets lagserie for U15 (spillere født 1999/2000) spilles over 2 runder, en på høsten og en på våren. Runde nummer en spilles den 2. oktober i Tertnes Badmintonhall (start klokken 1700) og den 3. oktober i Bildøyhallen på Sotra (start klokken 1730) Det blir spill begge dagene. Runde nummer to spilles i februar/mars 2014 men dato for dette er ikke enda satt.

Årets lagserie for U13 (spillere født 2001/2002) spilles over 1 runde og denne vil spilles på Vitalitetssenteret en fredag ettermiddag i januar/februar 2014. I U13 klassen kan spillere som er født i 2003/2004 også delta.

Mer informasjon om lokale turneringer hvor U13 og U15 spillere kan delta kommer i eget skriv. Vennligsts send e-mail til berent@bergenbk.no innen 26 september om du vil spille lagserien denne sesongen. Her er det plass til alle uavhengig av nivå så vi håper at flest mulig melder sin interesse. Skulle man ha noen spørsmål ta kontakt med din trener eller ring Berent Barth på mobil 90691499.